Menu

01 mei 2015

Trailers: Week 17/18 (2015)

Ook deze week kwamen er weer genoeg trailers uit! Ik bespreek de trailers die mij het meest interesseerde of van films waar ik naar uit kijk.


Schneider vs. Bax
De eerste trailer van de nieuwe Alex van Warmerdam zet gelijk de toon. Een lekker schrijdende conversatie tussen vader en dochter herinnert ons er weer aan hoe geniaal de man is. Het plot van het verhaal wordt niet gelijk heel duidelijk, alleen dat er een schrijver is die lekker aan de drugs is en een dochter die dat minder fijn vind.
Vanaf 28-05-2015 in de bioscoop


Ted 2
Seth MacFarlane is terug met zijn vervolg op life-action film Ted. Hoewel zijn vorige film, A Million Ways to Die in the West geen groots succes was, ik vond 'm echt verschrikkelijk, heeft deze trailer me toch enthousiast kunnen maken. Het is dan wel erg kinderachtig, maar die "There are no chicks with dicks, only guys with tits." grap was geniaal. En natuurlijk Morgan Freeman, dat maakt elke film interessant.
Vanaf 13-08-2015 in de bioscoop

Black Mass
Dat Johnny Depp zich graag onherkenbaar laat ombouwen is geen nieuws. Ook niet dat hij telkens verschillende rollen op zich neemt. Maar dat ik zo waar enthousiast wordt voor een film waar hij in zit, dat is lang geleden. Depp speelt een gangster in deze trailer die vrij beangstigend is. Vooral veel respect voor hoe de trailer in elkaar zit. Hoewel er veel weggegeven lijk te worden heb je dat idee niet, want waar gaat de film nu precies over? Ik kijk er wel naar uit.
Vanaf 17-09-2015 in de bioscoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten