Menu

08 mei 2015

Trailers: Week 18/19 (2015)

Ook deze week kwamen er weer genoeg trailers uit! Ik bespreek de trailers die mij het meest interesseerde of van films waar ik naar uit kijk.


Beyond the Brick: A Lego Brickumentary
Na het grote succes van The Lego Movie was het natuurlijk alleen maar een kwestie van tijd voor de sequels, prequels, spin-offs en dergelijke zouden komen. Maar een documentaire... ik bedoel een brickumentary was niet gelijk in mij opgekomen. Nu hoef ik de documentaire niet perse te zien, maar het geeft wel aan dat de franchise er aan zit te komen.
Heeft (nog) geen release date voor Nederland

Absolutely Anything
Met de stemmen van de cast van Monty Python, de laatste rol vertolkt door Robin Williams en Simon Pegg in de hoofdrol. Hoe kan dit geen geweldige film worden? De Monty Python films (en serie) zijn geweldig, Robin Williams was een geniaal comedian en Simon Pegg is een fantastisch acteur. Het verhaal is wat raar, maar toch kijk ik er naar uit.
Heeft (nog) geen release date voor Nederland

Mr . Holmes
Wat hebben Gandalf, Magneto en Sherlock Holmes met elkaar gemeen? Dat ze allemaal door de beste acteur van onze tijd worden vertolkt, Ian McKellen. Over dat laatste personage, Sherlock Holmes, gaat deze film. De meeste verfilmingen van het personage gaan over hem als jonge detective, deze film gaat juist over zijn laatste jaren als ouwe dementerende man. Ik kijk ontzettend uit naar deze film! Het personage heeft mij altijd weten te boeien en al helemaal als deze gespeeld wordt door Ian McKellen.
Heeft (nog) geen release date voor Nederland

Magic Mike XXL
Dames en stiekem ook heren, hier is de film waar we allen op gewacht hebben! Waar gaat het over? Mannen zonder shirt aan voor twee uur lang, dat is genoeg context lijkt me. Daarnaast zag ik Troy van Community en Fish Mooney van Gotham en natuurlijk de oude vertrouwde Channing Tatum!
Vanaf 02-07-2015 in de bioscoop

The Human Centipede 3 (Final Sequence)
Eh... wat zal ik zeggen? Het is afsluitende film in een trilogie van verschrikkelijk slechte films door Hollands eigen Tom Six. Nu heb ik alleen deel één gezien, wat voor een gore horror film niet verschrikkelijk was. Maar deze trailer geeft niet echt aan een verbetering te worden. We zullen zien.
Heeft (nog) geen release date voor Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten