Menu

29 mei 2015

Trailers: Week 21/22 (2015)

Ook deze week kwamen er weer genoeg trailers uit! Ik bespreek de trailers die mij het meest interesseerde of van films waar ik naar uit kijk.


Inside Out
Een korte tv spot van de nieuwste Pixar film Inside Out die deze zomer uitkomt. Ik kijk al een tijdje uit naar nieuw materiaal van Pixar. Het ziet er goed uit en ik ga de film sowieso zien!
Vanaf 22-06-2015 in de bioscoop

A Walk in the Woods
Ja! Emma Thompson! En dat was het wel. Een simpele trailer die het hele verhaal weggeeft en dat verhaal lijkt mij niet heel boeiend. Twee oude, hele oude, vrienden gaan hiken en dit faalt ontiegelijk. Het einde hebben ze niet weggegeven, maar ik heb al zo'n vermoeden, ze redden het en dat is leuk joh! Ik blijf er wel voor thuis.
Vanaf 19-11-2015 in de bioscoop

A Very Murray Christmas
Hoe bedoel je te vroeg voor kerst? Niks is te vroeg wanneer Bill Murray erin zit! Een serie met Bill Murray op Netflix met kerst, oftewel ik verleng mijn abonnement nog een aantal maandjes!
Vanaf december te sreamen op Netflix

Batkid Begins
Als je dacht dat Batman wel genoeg was uitgekomen komt nu de documentaire over een jongetje die graag de Dark Knight wilt ontmoeten en worden. Dit geven ze hem en op best wel een coole manier.
Heeft (nog) geen release date voor Nederland

Black Mass
Wacht eens even, Johnny Depp kon acteren? Oja, dat klopt. Maar waarom speelde hij dan altijd stripfiguren in een Disney film met witte schmink op? Waarschijnlijk geld. Deze film ziet er in ieder geval geweldig uit! Naast Depp ook een geweldige cast! Cumberbatch en Kevin Bacon in deze film over Amerika's grootste gangster.
Vanaf 17-09-2015 in de bioscoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten