Menu

05 juni 2015

Trailers: Week 22/23 (2015)

Ook deze week kwamen er weer genoeg trailers uit! Ik bespreek de trailers die mij het meest interesseerde of van films waar ik naar uit kijk.


Mission: Impossible - Rogue Nation
De Amerikaanse James Bond is terug en zijn naam is Ethan Hawke. Deze vijfde Mission: Impossible volgt kaskraker Ghost Protocol op wat een vrij lastige positie is. Vooral te bedenken dat dit jaar ook de echte James Bond uitkomt. De trailer is in ieder geval veelbelovend. Ik kijk vooral uit naar een grotere rol voor Simon Pegg, geweldige acteur!
Vanaf 30-07-2015 in de bioscoop

Cop Car
Hoe ontzetten leuk is het wel niet om als kind een politiewagen te stelen en er in te rijden? Niet zo leuk als Kevin Bacon de politieagent speelt en hij niet geheel aan de goede kant van de wet staat. Interessant concept wat erg goed kan uitpakken, maar voor hetzelfde geld ook onwijs kan gaan floppen. Ben benieuwd.
Heeft (nog) geen release date voor Nederland

Terminator Genisys
Een korte, herkenbare scène van de aankomende Terminator film neemt een iets andere wending dan het origineel. Ziet er goed uit en maakt me zowaar enthousiast.
Vanaf 09-07-2015 in de bioscoop

The Good Dinosaur 
Pixar maakt er een druk jaartje van door tijdens kerst een tweede film uit te brengen dit jaar. The Good Dinosaur verteld het verhaal overwat er met de dinosauriërs zou zijn gebeurt wanneer de meteoriet die ze uitroeide de aarde was gepasseerd. Ik wist dat deze film uit zou komen dit jaar, maar had geen idee waar die over ging. Kan wel zeggen dat ik blij verrast ben. Hopelijk kan Pixar twee goeie films produceren in één jaar.
Vanaf 25-12-2015 in de bioscoop

99 Homes
Andrew Garfield zit momenteel zonder franchise nu Spiderman deel gaat uitmaken van de Marvel Cinematic Universe en ze iemand anders hebben gecast. Dit is dan ook zijn kans om iets meer van zichzelf te laten zien. Met deze film lijkt hij dat te kunnen doen. Hij speelt dus iemand die uit huis wordt gezet en besluit te gaan werken voor de man die daar voor heeft gezorgd. Dat zorgt natuurlijk voor spanningen. Ik kijk voornamelijk uit naar Garfiel zijn performances.
Vanaf 24-09-2015 in de bioscoop

Paper Towns
Gebaseerd op het boek van de schrijver van The Fault in Our Stars vertelt deze film het verhaal van een jongen die zijn crush helpt om wraak te nemen op haar ex, maar dan verdwijnt ze. Nu heb ik The Fault in Our Stars nooit gezien, dus weet niet precies wat ik moet verwachten. Maar Nat Wolff heb ik altijd een interessante acteur gevonden en hij lijkt deze film te kunnen dragen. Dus wie weet.
Vanaf 30-07-2015 in de bioscoop


Vacation 
Ed Helms, bekend van The Office en The Hangover, is terug in deze debiele remake van het 1983 origineel. De trailer heeft mij een aantal keer aan het lachen gekregen, misschien dat er nog hoop is voor Amerikaanse komedies. 
Vanaf 10-09-2015 in de bioscoop


Everest
Hoewel de cast geweldig is (Jake Gyllenhaal, Josh Brolin, Keira Knightley), kan ik niet erg enthousiast worden voor deze "rampen film". Onervaren bergbeklimmers gaan de Mount Everest beklimmen en jawel, dat gaat fout. Ziet er niet naar uit dat het een film gaat worden die mij weet te boeien.
Vanaf 17-09-2015 in de bioscoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten