Menu

19 juni 2015

Trailers: Week 24/25 (2015)

Ook deze week kwamen er weer genoeg trailers uit! Ik bespreek de trailers die mij het meest interesseerde of van films waar ik naar uit kijk.


Boulevard
Om Robin Wiliams in een dramatische en iets wat depressieve rol te zien is komt hard aan. Vooral na het nieuws dat hij zelfmoord had gepleegd wegens depressiviteit. Misschien dat ik hem om die reden dan ook altijd als de jolige grappige man had willen zien. Deze film ga ik sowieso kijken, ook om het verhaal wat mij grijpt.
Heeft (nog) geen release date voor Nederland

The Runner
Nicholas Cage is terug als Nicholas Cage in een Nicholas Cage film! Met als grote twist... hij draait door  ergens in de film. Volgens mij is dit een film die ik makkelijk kan gaan missen.
Heeft (nog) geen release date voor Nederland

Peanuts
Zelf keek ik Peanuts nooit als een kind, maar heb er natuurlijk wel van gehoord. De film ziet er mooi uit als een soort tussen formaat van 3D en 2D. Het zou een nieuwe trend kunnen worden voor kinderfilms.
Vanaf 16-12-2015 in de bioscoop

Ant-Man
Voorgaande trailers van Ant-Man gaven nog niet heel veel beelden we. Deze één minuut durende trailer daarentegen bestaat bijna volledig uit nieuw materiaal. Paul Rudd lijk helemaal klaar te zijn voor zijn superhelden carrière en ik kijk er naar uit!
Vanaf 23-07-2015 in de bioscoop

Rock The Kasbah
Bill Murray blijft niet stilzitten in zijn oudere jaren en dit laat hij ook weer zien in deze trailer van Rock The Kasbah. Zijn personage neemt een zangeres mee naar Afghanistan om erachter te komen dat zij hem verlaat. Dus maakt hij er maar het beste van... met Bruce Willis!
Heeft (nog) geen release date voor Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten