Menu

24 juli 2015

Trailers: Week 29/30 (2015)

Ook deze week kwamen er weer genoeg trailers uit! Ik bespreek de trailers die mij het meest interesseerde of van films waar ik naar uit kijk.


Spectre
James Bond is terug mensen! Na het grote succes van Skyfall ziet de toekomst van onze favoriete spion er rooskleuriger uit. Dit is dan ook alweer Bond nummer 24 en het ziet er niet naar uit dat het laatste is, gelukkig! Ditmaal neemt 007 het op tegen zijn aartsvijand uit een ver verleden, SPECTRE. Deze organisatie kwam in de eerste James Bond films vaak voor als de liefhebber van wereldoverheersing, maar wegens auteursrechtelijke problemen raakte ze in de vergetelheid, tot nu.
Vanaf 06-11-2015 in de bioscoop

The Good Dinosaur
Wat als de komeet die de dinosauriĆ«rs moest uitroeien de aarde net miste? Dan kan Pixar een film maken over de vriendschap tussen een mens en een mens! Nadat Inside Out erg goed werd ontvangen deze zomer komt nog dit jaar Disney Pixar met nog een origineel, The Good Dinosaur. De trailer vertelde niet veel meer dan puur en alleen die vriendschap en ze moeten mij nog overtuigen, maar ik heb daar wel vertrouwen in.
Vanaf 25-11-2015 in de bioscoop

American Ultra
Jessie Eisenberg is het ongemakkelijke personage die hij altijd speelt, maar nu is hij ook een actieheld, dat is vernieuwend. Een wietroker met een baantje bij de supermarkt wordt plots achternagezeten wanneer hij erachter komt beter om te kunnen gaan met een lepel dan zijn joint. De trailer kwam zowaar erg grappig over en die gast uit That 70's Show speelt erin, dus dat kan niet mis gaan! 
Vanaf 27-08-2015 in de bioscoop

The Hunger Games: Mockingjay - Part 2
Een sneak peak voor de officiĆ«le trailer van The Hunger Games die vandaag online komt. Hebben we er iets aan? Nee totaal niet. Dus je kan beter wachten tot de trailer die ze dus vandaag online gooien. Nutteloze 14 seconden en een nog nuttelozer minuut die ik besteed aan het schrijven van deze recensie over die sneak peak.
Vanaf 18-11-2015 in de bioscoop

The Revenant
En de film waar Leonardo DiCaprio een Oscarnominatie voor gaat krijgen aankomende editie is... deze film! Deze film over de inval bij de indianen in Amerika is geregisseerd door dezelfde filmmaker die ook Birdman had gemaakt vorig jaar. Uit de trailer valt niet heel veel te halen over het plot, maar het lijkt er wel op dat de one-shot die bij Birdman werd gebruikt aanwezig zal zijn, misschien in mindere maten. De trailer is in ieder geval intens en erg mysterieus, zoals het hoort!
Vanaf 14-01-2016 in de bioscoop

Legend
Tom Hardy en Tom Hardy spelen een gangster tweeling in Londen. Maar wanneer Tom Hardy onhandelbaar wordt moet Tom Hardy Tom Hardy uit het spel zetten, buiten zijn zin om. Ik had al eerder wat trailers van deze film behandeld, maar dit is toch de mindere. Het verhaal wordt te veel "uitgelegd" en het is meer een sullige montage van een film die mij erg episch lijkt! Laten we hopen dat die andere trailers de film meer eer aandoen. 
Nog niet bekend wanneer te zien in Nederland

Pan
We weten het ondertussen wel, maar prequels, sequels, remakes en reboots overheersen in Hollywood. Zo probeert Warner Bros dat ook met Peter Pan, maar dan voor dat Kapitein Haak zijn aartsvijand is. Dat in combinatie met een iets te veel vertellende trailer ben ik niet heel erg enthousiast. Uiteraard ben ik wel geprikkeld door het concept, aangezien de wereld van Peter Pan mij erg aanspreekt, helaas is dat het enige tot nu toe.
Vanaf 08-10-2015 in de bioscoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten